Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje 28.12.2006

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Skládání tramvaje Škoda 14T ev.č.9115
na pražské koleje 28.12.2006


Krátce před sedmou hodinou ranní zastavuje na nádražíčku Praha-Zličín jinovatkou pokrytý šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740.469-2, tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Krátce před sedmou hodinou ranní zastavuje na nádražíčku Praha-Zličín jinovatkou pokrytý šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740.469-2, tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Krátce před sedmou hodinou ranní zastavuje na nádražíčku Praha-Zličín jinovatkou pokrytý šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740.469-2, tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Krátce před sedmou hodinou ranní zastavuje na nádražíčku Praha-Zličín jinovatkou pokrytý šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740.469-2, tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Krátce před sedmou hodinou ranní zastavuje na nádražíčku Praha-Zličín jinovatkou pokrytý šedesátimilionový náklad přivezený lokomotivou 740.469-2, tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006
Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 a na třech plošinových vozech ložený vůz Škoda 14T ev.č.9115 na nádraží Praha-Zličín vyčkávají za mrazivého rána na povolení posunu k rampě předávací koleje | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006
Dodávka tramvají Škoda 14T určených pro Prahu nadále pokračuje. po předání vozu 9114, který přijel do Prahy 22. prosince 2006, dorazil 28. prosince 2006 (mezi svátečními dny) pátý vůz, nesoucí budoucí evidenční číslo 9115. Jde o poslední vůz tohoto typu předaný v roce 2006.
Stejně jako v předešlém případě se přeprava vozu Škoda 14T z plzeňské Škody Transportation uskutečnila po železnici v režii soukromého dopravce Viamont a.s.. Vůz budoucího ev.č.9115 byl 27.prosince 2006 ve 22:00 naložen v areálu Škody Transportation s pomocí portálových jeřábů na plošinové vozy Smmp, a ve 4:30 následujícího dne se vlaková souprava vydala do Prahy. Předávka na pražskou kolejovou síť proběhla opět na kusé předávací koleji nádraží Praha - Zličín.
Náklad přivezla v mrazivém počasí, s jinovatkou pokrývající nejen samotný vůz, ale vše v okolí v hlavní roli, pět minut před sedmou hodinou vlaková souprava složená standardně z motorové lokomotivy 740.469-2 a tří plošinových vozů typu Smmp (84 54 4633 904-1, 84 54 4633 903-7, 84 54 4633 902-5), které jsou vzájemně pevně propojeny a jejich ložné plochy uzpůsobeny pro převoz kolejových vozidel. Shodou nešťastných okolností došlo v železniční stanici Praha - Zličín k poruše zabezpečovacího zařízení a přesun vlakové soupravy k rampě u kusé předávací koleje, komplikovaný ručním přestavováním obvykle dálkově stavěných železničních výhybek zabral více než dvě hodiny. Následně proběhlo ukotvení vagónů k rampě.
Až v 9:38 dorazila na místo souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612, určená opět k vytažení vozu. Po oživení a vyzkoušení funkce kolejnicové brzdy nové tramvaje ještě na železničních vozech započalo v 9:51 její vytahování. Samotný přesun vozu Škoda 14T na pražské koleje byl již dílem okamžiku. S ohledem na nízkou teplotu a využití kapacity baterie vozu Škoda 14T v průběhu jeho oživování k předvytápění tramvaje, došlo k jejímu vybití, což značně omezovalo následné oživení na pražských kolejích. Přesto se vůz před 11 hodinou přepravil vlastní silou do motolské vozovny.
V odpoledních hodinách se vůz přemístil do areálu Opravny tramvají Ústředních dílen, kde v 16 hodin úspěšně absolvoval technicko-bezpečnostní zkoušku. Poté se vrátil zpět do vozovny Motol.
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech na nádraží Praha-Zličín | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech je posunován lokomotivou 740.469-2 na pražské zhlaví železniční stanice Praha-Zličín | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech je posunován lokomotivou 740.469-2 na pražské zhlaví železniční stanice Praha-Zličín | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech je posunován lokomotivou 740.469-2 na pražské zhlaví železniční stanice Praha-Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Lokomotiva 740.469-2 posunuje vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech k rampě předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech u rampy předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Ukotvení vozu Škoda 14T ev.č.9115 na plošinové vozy pomocí popruhů, zabraňujících posunu vozu během přepravy | 28.12.2006 Ukotvení vozu Škoda 14T ev.č.9115 na plošinové vozy pomocí popruhů, zabraňujících posunu vozu během přepravy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech po odstranění popruhů, zabraňujících posunu vozu během přepravy | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech po odstranění popruhů, zabraňujících posunu vozu během přepravy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 ložený na třech plošinových vozech po odstranění popruhů, zabraňujících posunu vozu během přepravy | 28.12.2006 Automobil technické kontroly KGX 247 vyrazil od předávací koleje Zličín k rozjezdové výhybce na předávací kolej ze smyčky sídliště řepy, aby umožnil její přestavení směrem na předávací kolej, do smyčky již přijela souprav vozů T6A5 ev.č.8611+8612 určená k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje | 28.12.2006 Na předávací kolej Zličín vjíždí ze smyčky sídliště řepy souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 určená k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje | 28.12.2006 Na předávací kolej Zličín vjíždí ze smyčky sídliště řepy souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 určená k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje | 28.12.2006
Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 najela až na kraj předávací koleje Zličín, aby mohlo dojít k propojení s vozem Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 najela až na kraj předávací koleje Zličín, aby mohlo dojít k propojení s vozem Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 je připravena k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9115 z plošinových vozů na předávací kolej Zličín | 28.12.2006 K vytahování vozů 14t na pražské koleje byla po problémech s vozem ev.č.9113 a nemožnosti přímého spřažení spřáhla vytahované s vytahující tramvají, s ohledem na jejich výškovou rozdílnost, vyrobena speciální tyč s hlavami pražských spřáhel na obou koncích, což však znamená nasazení redukce mezi spřáhly Sécheron a pražskou hlavou na spřáhlo vozu T6A5 | 28.12.2006 Souprava vozů T6A5 ev.č.8612+8611 je připravena k vytažení vozu Škoda 14T ev.č.9115 z plošinových vozů na předávací kolej Zličín | 28.12.2006
Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 najela až na kraj předávací koleje Zličín, aby mohlo dojít k propojení s vozem Škoda 14T ev.č.9115 | 28.12.2006 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 bylo zahájeno | 28.12.2006 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 pokračuje centimetr po centimetru | 28.12.2006 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 pokračuje centimetr po centimetru | 28.12.2006
Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 pokračuje centimetr po centimetru | 28.12.2006 Vytahování vozu Škoda 14T ev.č.9115 na pražské koleje soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 pokračuje centimetr po centimetru | 28.12.2006 K přetažení celého vozu Škoda 14T ev.č.9115 na předávací kolej Zličín soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 zbývá posledních pár desítek centimetrů podvozku, napojení podvozku na pražské koleje bedlivě sleduje v červeném kulichu šéf projektu tramvaje Škoda 14T Pavel Tarant | 28.12.2006 HOTOVO! vůz Škoda 14T ev.č.9115 je všemi nápravami na předávací koleji Zličín, i šéf projektu Škoda 14T pan Pavel Tarant je spokojen | 28.12.2006 Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 již vytáhla na pražské koleje z plošinových vozů vůz Škoda 14T ev.č.9115, tak ještě pár rezervních decimetrů | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 je všemi nápravami na předávací koleji Zličín, před pohybem vozu vlastní silou je nutné složit spřáhlo pod laminátový kryt čela | 28.12.2006 Polopantograf vozu Škoda 14T ev.č.9115 se dotkl troleje, je možné zapnout řízení a vyzkoušet pohyb vozu vlastní silou po předávací koleji Zličín | 28.12.2006 Tři plošinové vozy pro převoz tramvaje z plzeňské Škody do Prahy osiřely, náklad byl vyložen | 28.12.2006 Tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 byla složena, proto je možné s pomocí lokomotivy 740.469-2 se soupravou opustit kusou kolej u předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 byla složena, proto je možné s pomocí lokomotivy 740.469-2 se soupravou opustit kusou kolej u předávací koleje Zličín | 28.12.2006
Tramvaj Škoda 14T ev.č.9115 byla složena, proto je možné s pomocí lokomotivy 740.469-2 se soupravou opustit kusou kolej u předávací koleje Zličín | 28.12.2006 Na předávací koleji Zličín probíhá oživování vozu Škoda 14T ev.č.9115 po přetažení z plošinových vozů a duch Mountfield bloumá okolím... :-) | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vykonává první metry pohybu vlastní silou po předávací koleji Zličín | 28.12.2006 Souprava vozů T6A5 ev.č.8611+8612 zacouvává zpět z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou zacouvává z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006
Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou zacouvává z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou zacouvává z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou zacouval z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou zacouval z předávací koleje Zličín na vnější kolej smyčky Sídliště Řepy | 28.12.2006 Trochu nepatřičně opouští vůz Škoda 14T ev.č.9115 vlastní silou smyčku Sídliště Řepy s krycím vlakem tvořeným soupravou vozů T6A5 ev.č.8611+8612 v zádech, toto nesprávné řazení vzniklo díky nepříliš logické manipulaci ve smyčce, kdy byla souprava vozů T6A5 nucena zacouvat až do prostoru výstupní zastávky smyčky Sídliště Řepy za vůz Škoda 14T, který najížděl bezprostředně za ní | 28.12.2006
O tom, že se leckomu přesun vozu Škoda 14T ev.č.9115 do smyčky Sídliště Řepy z předávací koleje Zličín  nepovedl na 100% svědčí nejenom chybně řazený krycí vlak jedoucí až ZA novým vozem, ale i kolona tramvají, stojící od vjezdových výhybek smyčky Sídliště Řepy až do zastávky Blatiny, na čele se soupravou vozů T3M ev.č.8102+8069 vypravenou na linku 10. Dle úsloví z filmu Pelíšky by se chtělo položit otázku, kde asi soudruzi z NDR udělali chybu, že prostý přesun vozu do smyčky, který byl až dosud zcela bezproblémovou částí celé akce, vyvolal dopravní kolaps...  | 28.12.2006 S ohledem na značný rozdíl teplot v hale mycího rámu vozovny Motol a venkovním prostředím se okna vozu Škoda 14T ev.č.9115 po průjezdu zamlžila takovým způsobem, že bylo pro řidiče zhola nemožné po několik minut sledovat dění okolo vozu | 28.12.2006 Novotou zářící vůz Škoda 14T ev.č.9115 na kolejové harfě vozovny Motol ve společnosti vozu T6A5 ev.č.8615 | 28.12.2006 Vůz Škoda 14T ev.č.9115 na kolejové harfě vozovny Motol | 28.12.2006 Na 19. koleji vozovny Motol stojí odstaveny vozy Škoda 14T ev.č.9115, 9114 a 9112 | 28.12.2006


ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017