Jak se likviduje přístřešek...

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Jak se likviduje přístřešek...


Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Pěkných pár desítek let byly součástí terminálu hromadné dopravy u železniční stanice Praha - Braník tři typické železobetonové konstrukce zastřešující nástupní zastávky tramvajové smyčky Nádraží Braník.

Dvě kryly vnitřní a vnější nástupiště tramvajové zastávky, třetí - stojící opodál - kryla zastávku autobusovou. Pro havarijní stav železobetonové konstrukce přístřešku na vnitřním nástupišti tramvajové smyčky bylo již od 6. prosince 2003 vyloučeno vnitřní nástupiště z provozu a došlo k jeho obehnání pletivem, zabraňujícím vstupu.

O víkendu 12. - 13. června 2004 se hodiny tohoto přístřešku sečetly a došlo k jeho odstranění... Z ulic tak zmizela další z památek na to, jak bylo v Braníku živo, než význam terminálu - po prodloužení tramvajové tratě do Modřan - poklesl...

Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004
Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004 Likvidace železobetonového nástupiště vnitřní koleje smyčky Nádraží Braník v sobotu 12. června 2004

ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017