Vlečný vůz evidenčního čísla 846 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1924, společně s dalšími vlečnými vozy série 805 - 854.
Vyřazen byl v roce 1965.
Finanční tíseň dvacátých let přivedla pražské Elektrické podniky k myšlence na nákup vlečných vozů, které by za minimální finanční prostředky poskytovaly pro co největší možný počet
cestujících maximum.
Spodek vozu byl snýtován z ocelových nosníků, kostra vozu s lisovaných tvarových sloupků a dřevěných kružin. Boční a čelní stěny byly snýtovány z ocelového plechu, střecha byla
vyrobena z dřevěných palubek. Vozy byly dodávány od roku 1924 až do roku 1931 a celkem jich bylo vyrobeno 415 kusů. Šlo o první pražské tramvajové vozy s celokovovou vozovou skříní, která jim
přinesla přezdívku Plecháče.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1961 do roku 1973, vůz ev.č. 846 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1965
a posléze byl u obce Roblín používán jako pojízdný včelí úl. Několik let nesloužil ani tomuto účelu a na místě se pozvolna rozpadal. Z místa zmizel
okolo roku 2012 a pravděpodobně byl zlikvidován.