Vlečný vůz evidenčního čísla 1450 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1938, společně s dalšími vlečnými vozy série 1441 - 1480.
Vyřazen byl v roce 1972.
Šlo o vůbec poslední typ dodávaných vlečných vozů pro Prahu, typických středním vstupem se sníženou podlahou a
dvěma krajními oddíly pro cestující. Vozy byly dodávány od roku 1930 do roku
1942 v počtu 250 kusů, poslední dodávku tvořilo 30 vozů vyrobených v roce 1946. Spodek vozu a kostra vozové skříně byly snýtovány z ocelových profilů, z
vnějšku potažených plechem. Střecha
byla vyrobena z dřevěných palubek, potažených impregnovanou tkaninou.
Vozy byly dodávány v době, kdy Prahou frčel název populárního sovětského ledoborce
Krasin a vozy proto dostaly tuto přezdívku.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1964 do ukončení provozu dvounápravových tramvají v Praze dne 9. května 1974, vůz ev.č. 1450 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1972 a následně
se ocitl v Chrášťanech u Prahy. Zde nějaký čas sloužil jako sklad a pak několik let chátral, vystaven povětrnostním podmínkám. Na přelomu března a dubna 2004 byl na místě zlikvidován.