T3M evidenční čísla rekonstruovaných vozů

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

T3M
evidenční čísla rekonstruovaných vozů


v Ústředních dílnách Dopravního podniku hl.m. Prahy, a.s.
Nové 8005 8006 8007 8008 8009 8010 8011 8012 8013 8014 Nové
Původní 6795 6798 6817 6832 6833 6843 6844 6850 6857 6885 Původní
Nové 8015 8016 8017 8018 8019 8020 8021 8022 8023 8024 Nové
Původní 6904 6913 6917 6920 6761 6758 6789 6809 6810 6760 Původní
Nové 8025 8026 8027 8028 8029 8030 8031 8032 8033 8034 Nové
Původní 6759 6788 6768 6756 6757 6802 6771 6769 6803 6774 Původní
Nové 8035 8036 8037 8038 8039 8040 8041 8042 8043 8044 Nové
Původní 6767 6806 6784 6764 6800 6770 6794 6787 6786 6804 Původní
Nové 8045 8046 8047 8048 8049 8050 8051 8052 8053 8054 Nové
Původní 6926 6801 6766 6792 6799 6793 6925 6927 6924 6791 Původní
Nové 8055 8056 8057 8058 8059 8060 8061 8062 8063 8064 Nové
Původní 6783 6941 6936 6928 6930 6972 6946 6975 6968 6983 Původní
Nové 8065 8066 8067 8068 8069 8070 8071 8072 8073 8074 Nové
Původní 6939 6980 6992 6974 6970 6933 6961 6981 6989 6986 Původní
Nové 8075 8076 8077 8078 8079 8080 8081 8082 8083 8084 Nové
Původní 6984 6923 6978 6979 6950 6956 6966 6982 6988 6960 Původní
Nové 8085 8086 8087 8088 8089 8090 8091 8092 8093 8094 Nové
Původní 6985 6947 6971 6937 6987 6908 6895 6830 6835 6877 Původní
Nové 8095 8096 8097 8098 8099 8100 8101 8102 8103 8104 Nové
Původní 6849 6848 6820 6872 6896 6855 6846 6829 6897 6874 Původní
Nové 8105 8106                 Nové
Původní 6847 6853                 Původní

Rok vyřazení vozu a následný osud (odprodej či fyzická likvidace nemusela proběhnout v roce vyřazení vozu):

  • 1991: Vůz ev.č.8071 zničen požárem a sešrotován. Nahrazen byl v roce 1992 původním prototypem vozu T3 s tyristorovou výzbrojí firmy ČKD Praha, který jezdíl v Praze od roku 1971 pod ev.č. 6000 a v roce 1973 byl přečíslován na nové ev.č. 8003. Tento vůz byl v roce 1980 odstaven ve vozovně Hloubětín a po 12 letech od odstavení (!) tedy nahradil původní vůz ev.č.8071.


  • 1993: Vůz ev.č.8026 byl zničen požárem a sešrotován. Již nebyl nahrazen.


  • 1994: Vůz ev.č.8012 byl těžce poškozen při střetu s protijedoucí tramvají na křižovatce Vinice. V roce 1996 byl nahrazen vozem původního ev.č.8087.


  • 1995: Vozy ev.č.8015 a 8053 odstaveny, následně sešrotovány. Původní vozové skříně typu T3 se zachováním evidenčních čísel nahrazeny nově vyrobenými skříněmi vycházejícími z typu T3SUCS, vyrobenými závodem ČKD ve Zličíně. Vozy byly přeznačeny na typ T3M2-DVC se zachováním původních evidenčních čísel.


  • 1996: Vozy ev.č.8009, 8051, 8068 a 8076 odstaveny, následně sešrotovány. Původní vozové skříně typu T3 se zachováním evidenčních čísel nahrazeny nově vyrobenými skříněmi vycházejícími z typu T3SUCS, vyrobenými závodem ČKD ve Zličíně. Vozy byly přeznačeny na typ T3M2-DVC se zachováním původních evidenčních čísel.


  • 1997: Vozy ev.č.8063, 8067, 8072, 8074, 8077, 8079, 8080, 8082, 8083 a 8089 odstaveny, následně sešrotovány. Původní vozové skříně typu T3 se zachováním evidenčních čísel nahrazeny nově vyrobenými skříněmi vycházejícími z typu T3SUCS, vyrobenými závodem ČKD ve Zličíně. Vozy byly přeznačeny na typ T3M2-DVC se zachováním původních evidenčních čísel.

  • Vozová skříň vozu ev.č.8088 využita k přestavbě na cvičný vůz T3M ev.č.5519. Původní vozová skříň typu T3 se zachováním evidenčního čísla nahrazena nově vyrobenou skříní vycházející z typu T3SUCS, vyrobenou závodem ČKD ve Zličíně, vůz následně přeznačen na typ T3M2-DVC.


  • 2001: Vůz ev.č.8029 těžce poškozen po vykolejení a následném střetu s protijedoucí tramvají u zastávky Brusnice. Nahrazen byl s využitím vozové skříně použité z vozu T3 ev.č.117 Dopravního podniku Olomouc. Díky podobnosti s vozy T3M2-DVC byl nakonec typově zařazen mezi ně.


  • 2005: Vozy ev.č.8007, 8011, 8028, 8030, 8041 a 8056 odstaveny, následně použity k modernizaci na vozy T3R.P ev.č.8456, 8467, 8491, 8462, 8461 a 8469 v uvedeném pořadí.

  • Vůz ev.č.8071 druhého obsazení, tedy původní prototyp vozu T3 s tyristorovou výzbrojí firmy ČKD Praha, který jezdíl v Praze od roku 1971 pod ev.č.6000 a v roce 1973 byl přečíslován na nové ev.č.8003. V roce 1980 odstaven ve vozovně Hloubětín a po 12 letech od odstavení nahradil požárem zničený původní vůz ev.č. 8071. Sešrotován, "papírově" využit k novostavbě vozu T3R.PV ev.č.8171.


  • 2006: Vozy ev.č.8092 a 8104 odstaveny, následně použity k modernizaci na vozy T3R.P ev.č.8524 a 8527 v uvedeném pořadí.


  • 2007: Vozy ev.č.8019, 8031, 8060, 8061, 8062 a 8086 odstaveny, následně přestavěny na sněhové pluhy T3M ev.č.5417, 5412, 5413, 5411, 5418 a 5415 v uvedeném pořadí.

  • Vozy ev.č.8055, 8069, 8093, 8100 a 8105 odstaveny, následně použity k modernizaci na vozy T3R.P ev.č.8561, 8546, 8563, 8557 a 8567 v uvedeném pořadí.

  • Vůz ev.č.8033 sešrotován, "papírově" využit k novostavbě vozu T3R.PV ev.č.8184.


  • 2008: Vozy ev.č.8012 (druhé obsazení, původní ev.č.8087), 8025, 8045 a 8054 odstaveny, následně použity k modernizaci na vozy T3R.P ev.č.8573, 8572, 8577 a 8575 v uvedeném pořadí.

  • Vozy ev.č.8008 a 8048 odstaveny, následně přestavěny na cvičné vozy T3R.P ev.č.5525 a 5526 v uvedeném pořadí.

  • Vůz ev.č.8058 odstaven, následně přestavěn na sněhový pluh T3M ev.č.5419.


  • 2009: Vozy ev.č.8006, 8024 a 8034 odstaveny, následně sešrotovány.

  • Vozy ev.č.8034 a 8040 odstaveny, následně odprodány městu Charkov.

  • Vůz ev.č.8084 (původně se počítalo s vozem ev.č.8105) zachován jako muzejní vůz v Muzeu MHD Střešovice.


  • 2010: Vozy ev.č.8022, 8032, 8035, 8047, 8066, 8075, 8099 a 8103 odstaveny, následně sešrotovány.

  • Vůz ev.č.8073 odstaven, následně odprodán městu Charkov.


  • 2011: Vozy ev.č.8039, 8046 a 8070 odstaveny, následně odprodány městu Charkov.

  • Vůz ev.č.8095 odstaven, následně sešrotován.


  • 2012: Vozy ev.č.8027 a 8096 odstaveny, následně sešrotovány. Část kompomentů využita jako náhradní díly pro vozy odprodané do města Charkov.

  • Vůz ev.č.8106 odprodán DP Liberec, kde je zachován jako muzejní vůz.


  • 2013: Vozy ev.č.8023 a 8102 odstaveny, následně odprodány městu Charkov.


  • 2014: Vozy ev.č.8005, 8010, 8017, 8020, 8037, 8044, 8050, 8064, 8078, 8081 a 8101 odstaveny, následně sešrotovány.

  • Vůz ev.č.8094 odstaven, následně odprodán městu Charkov.


  • 2015: Vozy ev.č.8018, 8059, 8065 a 8097 odstaveny, následně sešrotovány.

  • Vozy ev.č.8052, 8090 a 8098 odstaveny, následně odprodány městu Charkov.

  • Vůz ev.č.8091 odprodán jako výstavní exponát KOVOZOO Staré Město u Uherského Hradiště.


  • 2016: Vozy ev.č.8013, 8014 a 8016 odstaveny.


  • Související články:
     Souprava T3M na lince 20
     T3M ev.č.8029
     T3M

    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
    ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
    web postaven na redakčním systému phpRS
    Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017