Budapešť 2012 tramvaje Ganz CSMG

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Budapešť 2012
tramvaje Ganz CSMG


Konečnou zastávku Batthyány tér opouští vůz Ganz CSMG2 ev.č.1445 z roku 1975 vypravený na linku 41. | 12.7.2012
U ostrovního nástupiště zastávky Kálvin tér stanicuje vůz Ganz CSMG2 ev.č.1412 z roku 1972 vypravený na linku 47. | 12.7.2012 U ostrovního nástupiště zastávky Kálvin tér stanicuje vůz Ganz CSMG2 ev.č.1438 z roku 1975 vypravený na linku 47. | 12.7.2012 Ostrovní nástupiště zastávky Kálvin tér s designovým přístřeškem pro cestující. | 12.7.2012 U zastávky Kálvin tér zachycený vůz Ganz CSMG2 ev.č.1412 vypravený na linku 47. | 12.7.2012 U ostrovního nástupiště zastávky Kálvin tér stanicuje vůz Ganz CSMG2 ev.č.1364 z roku 1971 vypravený na linku 49. | 12.7.2012
U zastávky Kálvin tér zachycený vůz Ganz CSMG2 ev.č.1443 z roku 1975 vypravený na linku 49. | 12.7.2012
Výrazným vozidlem mezi budapešťskými tramvajemi jsou vozy Ganz CSMG, které, spřahované do dvojic, vévodily páteřním linkám 4+6, než je na nich nahradila Combina.

Obousměrné tříčlánkové vozy na čtyřech podvozcích pohání čtyři motory, maximální rychlost je 60 km/h. Každý vůz je dlouhý 26,9 metru, 2,3 metru široký, má 40 míst k sedění a 198 míst ke stání. V každé bočnici jsou umístěny patery dvoudílné dveře.

Vozy z první série (1967-1970) nesoucí ev.č.1301-1335 byly označeny typem Ganz CSMG1. Druhá série (1970-1975) s ev.č.1336-1390 a ev.č.1420-1451 byla označena jako Ganz CSMG2 a poslední série (1977-1978) s ev.č.1452-1481 jako Ganz CSMG3.

V devadesátých letech bylo třicet vozů z první a druhé série zmodernizováno a přeznačeno na typ Ganz KSCV7 se zachováním původních evidenčních čísel. Modernizované vozy se poznají na první pohled zejména podle polopantografu a zelených madel v interiéru.

U zastávky Kálvin tér zachycený vůz Ganz CSMG2 ev.č.1364 vypravený na linku 49. | 12.7.2012
Ostrovní nástupiště zastávky Fővám tér se stanicujícími vozy Ganz CSMG2 ev.č.1422 na lince 47 a ev.č.1364 na lince 49 se nachází před mostem Svobody (Szabadság híd) přes řeku Dunaj. | 12.7.2012 U ostrovního nástupiště zastávky Fővám tér stanicuje vůz Ganz CSMG1 ev.č.1314 z roku 1968 vypravený na linku 49. | 12.7.2012
Ještě jeden snímek vozu Ganz CSMG1 ev.č.1314 z roku 1968, pocházejícího z první série vozů. | 12.7.2012 K zastávce Fővám tér přijíždí vůz Ganz CSMG2 ev.č.1430 z roku 1975 vypravený na linku 47. | 12.7.2012
Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1320 z roku 1968, pocházející tedy z první série vozů, vypravený na linku 47 zachycený mezi zastávkami Fővám tér a Kálvin tér. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1310 z roku 1968 stanicuje na lince 47 v zastávce Fővám tér. | 12.7.2012 Dvě „čtyřicetdevítky“ obsazené vozy Ganz CSMG2 ev.č.1418 a 1443 se potkávají na mostě Svobody. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1418 vypravený na linku 49 a pocházející z roku 1972 opouští most Svobody. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1422 vypravený na linku 47 a pocházející z roku 1974 zachycený na mostě Svobody. | 12.7.2012
Na jedné fotografii několik „Ganzů“, dva vozy Ganz CSMG1 ev.č.1314 a ev.č.1316 vypravené na linku 49 a v zastávce vůz Ganz CSMG2 ev.č.1363 na lince 47. | 12.7.2012
Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1363 z roku 1971 na lince 47. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1316 na lince 49. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1308 vypravený na linku 47 zepředu... | 12.7.2012 ...a zezadu. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1320 na lince 47. | 12.7.2012
Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1357 z roku 1971 vypravený na linku 19 u zastávky Szent Gellért tér. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1400 z roku 1972 vypravený na linku 19 uhání po nábřeží Dunaje k zastávce Döbrentei tér. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1400 z roku 1972 vypravený na linku 19 uhání po nábřeží Dunaje k zastávce Döbrentei tér. | 12.7.2012
Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1342 z roku 1970 na lince 41. | 12.7.2012 V zastávce Döbrentei tér odbavuje cestující vůz Ganz CSMG2 ev.č.1369 z roku 1971 vypravený na linku 41. | 12.7.2012 Na křižovatce u zastávek Döbrentei tér se míjí vozy Ganz CSMG2 ev.č.1349 na lince 19 a ev.č.1369 na lince 41. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1349 z roku 1970 na lince 19 odbavuje cestující v zastávce Döbrentei tér. | 12.7.2012 Do zastávky Clark Ádám tér vjíždí vůz Ganz CSMG2 ev.č.1400 na lince 19. | 12.7.2012
Míjení vozů Ganz CSMG2 ev.č.1400 a ev.č.1349 na lince 19 v zastávce Clark Ádám tér. | 12.7.2012
Zastávkou Boráros tér, umístěnou na nábřeží Dunaje projíždí linka 2 a na úvrati, vložení mezi protisměrné koleje, končí posilová linka 2A. | 12.7.2012 Propojení depa minimetra M1 s tramvajovou tratí u zastávky Mexikói út. | 12.7.2012 Odpojenou tramvajovou trať na Rákospatak a Baross tér u zastávky Erzsébet királyné útja, aluljáró. | 12.7.2012 Odpojenou tramvajovou trať na Rákospatak a Baross tér u zastávky Erzsébet királyné útja, aluljáró. | 12.7.2012 Odpojenou tramvajovou trať na Rákospatak a Baross tér u zastávky Erzsébet királyné útja, aluljáró. | 12.7.2012
Křížení železniční vlečky s tramvajovými kolejemi u konečné stanice metra M2 Örs vezér tere... | 12.7.2012 ...je pokračováním koleje z konečné stanice příměstské železniční tratě. | 12.7.2012 Bezprostředně za zastávkami Clark Ádám tér se tramvajová trať prudkým obloukem stáčí do podjezdu... | 12.7.2012 ...jímž mimoúrovňově vykřižuje významnou automobilovou komunikaci z Alžbětina mostu. Oblouky jsou nutné pro větší zahloubení tratě, jehož by se při přímém vedení v krátkém úseku nedosáhlo. | 12.7.2012 Z podjezdu vyjíždí vůz Ganz CSMG1 ev.č.1318 z roku 1968 vypravený na linku 41. Prostorové podmínky nejsou příliš příznivé, protože vůz vyjíždí se sklopeným pravým zpětným zrcátkem a teprve po výjezdu řidička zrcátko opět vrací do pracovní polohy. | 12.7.2012
Vůz Ganz CSMG1 ev.č.1318 na lince 41 vjíždí do zastávky Clark Ádám tér, na dohled od spodní stanice pozemní lanové dráhy. | 12.7.2012 Vůz Ganz CSMG2 ev.č.1445 z roku 1975 na lince 41 stanicuje v zastávce Clark Ádám tér. | 12.7.2012 Setkání vozů Ganz CSMG2 ev.č.1400 a ev.č.1445 na linkách 19 a 41 v konečné zastávce Batthyány tér. Zastávka je opět ukončena dvojicí kusých kolejí a křížovou kolejovou spojkou, patrnou i na snímku. | 12.7.2012 Traťovou kolejí podél obratiště linky 2A Boráros tér projíždí vůz Ganz CSMG ev.č.1408 z roku 1972 na lince 2. | 12.7.2012 Do zastávky Boráros tér vjíždí vůz Ganz KCSV7 ev.č.1336 vypravený na linku 2, jenž vznikl v roce 1997 modernizací původního vozu Ganz CSMG2 stejného ev.č. z roku 1970. | 12.7.2012
Interiér vozu Ganz CSMG2 ev.č.1349. | 12.7.2012 Interiér vozu Ganz CSMG2 ev.č.1349. | 12.7.2012 Interiér modernizovaného vozu Ganz KCSV7 ev.č.1332. | 12.7.2012 V zastávce Millenniumi Kulturális Központ stanicuje vůz Ganz KCSV7 ev.č.1332 vypravený na linku 2, jenž vznikl v roce 1997 modernizací původního vozu Ganz CSMG1 stejného ev.č. z roku 1969. | 12.7.2012 Do zastávky Millenniumi Kulturális Központ vjíždí vůz Ganz CSMG3 ev.č.1467 z roku 1978 na lince 24, na snímku je patrné zvětšení osové vzdálenosti pro ostrovní nástupiště zastávky. | 12.7.2012
Do zastávky Millenniumi Kulturális Központ vjíždí vůz Ganz KCSV7 ev.č.1336 vypravený na linku 2, jenž vznikl v roce 1997 modernizací původního vozu Ganz CSMG2 stejného ev.č. z roku 1970. | 12.7.2012


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2017