Povrchové kolejové spojky využití v provozu

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Povrchové kolejové spojky
využití v provozu


Kdy Kde Provedení Jízda s cestujícími Fotografie
od 17.2.2024
do odvolání
mezi zastávkami
Libeňský most
Palmovka
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná na Libeňském mostě u zastávek Libeňský most využívaná k ukončení linek 1 a 27 ve směru od Manin.
od 25.1.2024
do 4.2.2024
mezi zastávkami
VIktoria Žižkov
Hlavní nádraží
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Seifertově ulici u zastávek Viktoria Žižkov využívaná k ukončení linek 5 a 15 ve směru od Olšanského náměstí.
od 22.1.2024
do 22.2.2024
mezi zastávkami
Italská
Muzeum (dočasná)
pravý ano

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná ve Vinohradské ulici před obloukem do Škrétovy ulice využívaná k ukončení linky 13 od Olšanských hřbitovů.
od 30.9.2023
do 6.9.2023
mezi zastávkami
Radhošťská
Flora
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná ve Vinohradské ulici před křižovatkou Flora  využívaná k ukončení linky 31 od Muzea.
od 21.8.2023
do 3.9.2023
mezi zastávkami
Malý Břevnov
Bílá Hora
pravý ano

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Bělohorské ulici před smyčkou Bílá Hora využívaná k ukončení linky 25 od Vypichu.
od 17.7.2023
do 10.8.2023
mezi zastávkami
Klamovka
Kavalírka
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Plzeňské ulici za zastávkou Klamovka využívaná k ukončení linky 10 od Anděla.
od 28.11.2022
do 3.12.2022
mezi zastávkami
Lipanská
Viktoria Žižkov
pravý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Seifertově ulici sloužila během opravy havárie vodovodu pod tramvajovou tratí k ukončení provozu linek 19 a 39 ve směru do centra za dočasně zřízenou zastávkou Seifertova.
mezi zastávkami
Viktoria Žižkov
Lipanská
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Seifertově ulici sloužila během opravy havárie vodovodu pod tramvajovou tratí k ukončení provozu linek 5 a 35 ve směru z centra za dočasně zřízenou zastávkou Seifertova.
od 10.7.2022
do 12.8.2022
mezi zastávkami
Malešická továrna
Depo Hostivař
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Černokostelecké ulici umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během druhé etapy manipulačního jednokolejného provozu mezi Malešickou továrnou a Novými Strašnicemi vyvolaného napojování smyčky Depo Hostivař. S pomocí druhé spojky se vlaky vracely na správnou kolej.
mezi zastávkami
Depo Hostivař
Nové Strašnice
pravý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Černokostelecké ulici umožňovala přejetí z nesprávné koleje na kolej správnou během druhé etapy manipulačního jednokolejného provozu mezi Malešickou továrnou a Novými Strašnicemi vyvolaného napojování smyčky Depo Hostivař. S pomocí první spojky vlaky najížděly na nesprávnou kolej.
od 1.7.2022
do 31.8.2022
v zastávce
Poliklinika Modřany
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v ulici Generála Šišky v prostoru zastávky Poliklinika Modřany využívaná k ukončení linky 21 od Braníka.
od 12.6.2022
do 9.7.2022
mezi zastávkami
Nové Strašnice
Depo Hostivař
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Černokostelecké ulici umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během první etapy manipulačního jednokolejného provozu mezi Novými Strašnicemi a Opravnou tramvají vyvolaného napojování smyčky Depo Hostivař. S pomocí pevné křížové spojky v areálu Opravny tramvají se vlaky vracely na správnou kolej.
od 12.4.2022
do 22.4.2022
mezi zastávkami
Arbesovo náměstí
Anděl
levý ano

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná ve Štefánikově ulici v prostoru u náměstí 14. října využívaná k ukončení linky 32 od Újezda.
od 20.5.2021
do 21.6.2021
mezi zastávkami
Husinecká
Hlavní nádraží
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Seifertově ulici u zastávek Husinecká využívaná k ukončení linek 35 a 39 ve směru od Olšanského náměstí.
od 19.9.2020
do 27.11.2020
mezi zastávkami
Pražského povstání
Na Veselí
pravý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v ulici Na Pankráci u zastávek Pražského povstání využívaná k ukončení linky 18 ve směru z centra.
od 28.2.2020
do 3.4.2020
mezi protisměrnými zastávkami
Poliklinika Vysočany
levý ano, jedním směrem

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Sokolovské ulici u zastávek Poliklinika Vysočany využívaná k ukončení linky 16 od Palmovky.
od 4.10.2019
do odvolání
mezi zastávkami
ČSAD Smíchov
Smíchovské nádraží
levý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Nádražní ulici umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během druhé etapy jednokolejného provozu v prostoru překládky kabelovodu v rámci pokračujících předstihových prací před rekonstrukcí tramvajové trati. S pomocí druhé spojky se vlaky vracely na správnou kolej.
mezi zastávkami
Smíchovské nádraží
ČSAD Smíchov
pravý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Nádražní ulici umožňovala přejetí z nesprávné koleje na kolej správnou během druhé etapy jednokolejného provozu v prostoru překládky kabelovodu v rámci pokračujících předstihových prací před rekonstrukcí tramvajové trati. S pomocí první spojky vlaky najížděly na nesprávnou kolej.
od 23.9.2019
do 22.10.2019
mezi zastávkami
Pražská tržnice
Dělnická
levý ne

povrchová spojka
druhé generace
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná na Bubenském nábřeží u zastávek Pražská tržnice využívaná k ukončení linek 1 a 25 ve směru od Vltavské.
od 2.9.2019
3.10.2019
mezi zastávkami
ČSAD Smíchov
Smíchovské nádraží
levý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Nádražní ulici umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během jednokolejného provozu v prostoru překládky kabelovodu v rámci pokračujících předstihových prací před rekonstrukcí tramvajové trati. S pomocí druhé spojky se vlaky vracely na správnou kolej.
mezi zastávkami
Smíchovské nádraží
ČSAD Smíchov
pravý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Nádražní ulici umožňovala přejetí z nesprávné koleje na kolej správnou během jednokolejného provozu v prostoru překládky kabelovodu v rámci pokračujících předstihových prací před rekonstrukcí tramvajové trati. S pomocí prvni spojky vlaky najížděly na nesprávnou kolej.
od 10.8.2019
do 24.8.2019
mezi zastávkami
Kněžská luka
Spojovací (dočasná)
pravý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Koněvově ulici mezi zastávkami Kněžská luka a Spojovací využívaná k ukončení linky 9 ve směru od Sídliště Řepy.
od 8.7.2019
do 24.7.2019
mezi zastávkami
Bertramka (dočasná)
Bertramka ZC
levý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien umístěná v Plzeňské ulici u zastávky Bertramka využívaná k ukončení linky 39 ve směru od Sídliště Řepy.
od 15.5.2018
do 12.8.2018
mezi zastávkami
Vychovatelna
Okrouhlická
pravý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Zenklově ulici u zastávek Vychovatelna určená pro provoz linky 30, která s jejím využitím opouštěla jednokolejný úsek od Bulovky.
od 3.1.2018
do 14.5.2018
mezi zastávkami
Bulovka
Vosmíkových
levý ne


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Zenklově ulici u zastávek Bulovka využívaná k ukončení linky 30 ve směru od Kobylis.
od 1.11.2017
do 21.1.2018
mezi zastávkami
Palmovka
Stejskalova
levý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Zenklově ulici umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během jednokolejného provozu v prostoru Elsnicova náměstí nad rekonstruovaným mostem přes Rokytku. S pomocí druhé spojky se vlaky vracely na správnou kolej.
mezi zastávkami
Palmovka
Stejskalova
pravý ano


povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny v Zenklově ulici umožňovala přejetí z nesprávné koleje na kolej správnou během jednokolejného provozu v prostoru Elsnicova náměstí nad rekonstruovaným mostem přes Rokytku. S pomocí prvni spojky vlaky najížděly na nesprávnou kolej.
od 30.1.2017
do 24.3.2017
mezi protisměrnými dočasnými zastávkami
Plynárna Michle
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v ulici U Plynárny u zastávky Plynárna Michle využívaná k ukončení linek 11 a 14 ve směru od Náměstí Bratří Synků.
od 30.11.2016
do 9.12.2016
mezi protisměrnými dočasnými zastávkami
Plynárna Michle
levý ne

K provozu připraven od 26.11.2016,
z důvodu havárie vodovodního řadu zahájení provozu odloženo
Povrchová výhybka Californien umístěná v ulici U Plynárny u zastávky Plynárna Michle využívaná k ukončení linek 11 a 14 ve směru od Náměstí Bratří Synků.
od 2.7.2016
do 27.8.2016
mezi protisměrnými zastávkami
Pod Jezerkou
levý ano, jednosměrně

ZKUŠEBNÍ PROVOZ
povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Nuselské ulici mezi protisměrnými zastávkami Pod Jezerkou využívaná k ukončení linky 10 a následně linky 11 ve směru od Náměstí Bratří Synků.
od 21.5.2016
do 2.7.2016
mezi zastávkami
Pod Jezerkou
Michelská
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Nuselské ulici u zastávky Michelská využívaná k ukončení linky 11 ve směru od Náměstí Bratří Synků.
od 5.3.2016
do 11.5.2016
mezi zastávkami
Křižíkova
Urxova
pravý ne

ZKUŠEBNÍ PROVOZ
povrchová spojka
Pražská strojírna
Povrchová výhybka Pražské strojírny umístěná v Sokolovské ulici mezi zastávkami Křižíkova a Urxova využívaná k ukončení linek 8 a 21 ve směru od Florence.
od 13.2.2016
do 4.3.2016
mezi zastávkami
Karlínské náměstí
Florenc
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Sokolovské ulici u zastávky Florenc využívaná k ukončení linky 33 ve směru od Palmovky.
od 15.8.2015
do 17.10.2015
mezi zastávkami
Kavalírka
Klamovka
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Plzeňské ulici u zastávky Kavalírka využívaná k ukončení linky 39 ve směru od Sídliště Řepy.
od 4.5.2015
do 1.7.2015
mezi zastávkami
I.P.Pavlova(11)
Bruselská
pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Bělehradské ulici před křižovatkou Tylovo náměstí sloužila k ukončení linky 11 ve směru od Muzea. V relaci Muzeum->NáměStí Míru umožňovala průjezd také jednosměrných vlaků.
od 13.11.2014
do 14.12.2014
mezi zastávkami
Švandovo divadlo
Arbesovo náměstí
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná ve Štefánikově ulici před dočasnou zastávkou Arbesovo náměstí sloužila k ukončení linky 12 ve směru od Újezda. S ohledem na výluku tratě byla uložena na místo již 11.11.2014.
od 20.10.2014
do 12.11.2014
mezi zastávkami
Újezd
Švandovo divadlo
pravý ano Povrchová výhybka Californien umístěná na náměstí Kinských před dočasnou zastávkou Švandovo divadlo sloužila k ukončení linky 12 ve směru od Újezda.
od 1.9.2014
do 12.9.2014
mezi zastávkami
Říčanova
Vypich
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Bělohorské ulici před zastávkou Vypich sloužila k ukončení tramvajových linek 22 a 25. S ohledem na výluku tratě byla uložena na místo již 29.8.2014.
od 29.3.2014
do 1.10.2014
v zastávce
Nad Trojou
pravý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Trojské ulici v zastávce Nad Trojou určená pro provoz linky 37, která s jejím využitím opouštěla jednokolejný úsek od Trojské.
od 21.10.2013
do 16.11.2013
mezi zastávkami
Bořislavka
Horoměřická
levý ne
do 24.10. využíván jen pro zkušební jízdy
Povrchová výhybka Californien umístěná v Evropské ulici mezi zastávkami Bořislavka a Horoměřická sloužila k ukončení tramvajových linek 20 a 26. S ohledem na výluku tratě byl již využívána od 21.10.2013 během kolaudace Evropské.
od 14.5.2013
do 29.6.2013
mezi zastávkami
Ortenovo náměstí
Dělnická
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná na Ortenově náměstí u stejnojmenné zastávky sloužila k ukončení denních tramvajových linek 14 a 24.
od 10.10.2012
do 19.10.2012
mezi zastávkami
Červený Vrch
Nádraží Veleslavín
pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Evropské ulici mezi zastávkami Červený Vrch a Nádraží Veleslavín sloužila k ukončení denních tramvajových linek 5 a 26.
od 17.9.2012
do ??.9.2012
objízdná kolej
v areálu Opravny tramvají
Ústředních dílen DP
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Opravně tramvají Ústředních dílen DP byla opět instalována na objízdnou kolej kvůli odvozu cvičných vozů a doplnění vozů odstavených k prodeji.
od 30.6.2012
do 7.8.2012
mezi zastávkami
Radhošťská
Flora
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná ve Vinohradské ulici mezi zastávkami Radhošťská a Flora sloužila k ukončení denní tramvajové linky 11 a noční linky 51.
od 13.6.2012
do 26.6.2012
objízdná kolej
v areálu Opravny tramvají
Ústředních dílen DP
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Opravně tramvají Ústředních dílen DP využita k návozu nadbytečných vozů z vozovny Pankrác před jejím částečným uzavřením, na provizorní, povrchovou, nezatrolejovanou kolej, zřízenou z kolejnic B1 na vozovce souběžné s objízdnou kolejí.
od 12.5.2012
do 21.5.2012
mezi zastávkami
Bořislavka
Horoměřická
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Evropské ulici mezi zastávkami Bořislavka a Horoměřická sloužila k ukončení tramvajových linek 25 a 36.
od 31.3.2012
do 2.6.2012
mezi zastávkami
Vosmíkových
Bulovka
pravý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien umístěná v Zenklově ulici mezi zastávkami Vosmíkových a Bulovka sloužila k ukončení tramvajových linek 24 a 25 ve směru od Palmovky.
od 26.3.2012
do 27.3.2012
objízdná kolej
v areálu Opravny tramvají
Ústředních dílen DP
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Opravně tramvají Ústředních dílen DP využita k odvozu dlouhodobě odstavených vozů z provizorní, povrchové, nezatrolejované koleje, zřízené z kolejnic B1 na vozovce souběžně s objízdnou kolejí.
od 19.12.2011
do 6.1.2012
objízdná kolej
v areálu Opravny tramvají
Ústředních dílen DP
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Opravně tramvají Ústředních dílen DP využita k návozu dlouhodobě odstavených vozů na provizorní, povrchovou, nezatrolejovanou kolej, zřízenou z kolejnic B1 na vozovce souběžné s objízdnou kolejí.
od 7.11.2011
do 11.11.2011
v zastávce
Nuselská radnice
levý ne Povrchová výhybka Californien v Táborské ulici v prostoru zastávky Nuselská radnice umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během manipulačního jednokolejného provozu, mezi náměstím bratří Synků a Nuselskou radnicí, pro zatahující (18:00 - 3:00 hodin) vlaky vozovny Pankrác, během výjezdů (4:00 - 8:00 hodin) vlaky po přejetí kolejové spojky pokračovaly po nesprávné koleji.
v ulici Na Zámecké pravý ne Povrchová výhybka Californien v ulici Na Zámecké umožňovala návrat z nesprávné koleje na kolej správnou během manipulačního jednokolejného provozu, mezi náměstím bratří Synků a Nuselskou radnicí, pro zatahující (18:00 - 3:00 hodin) vlaky vozovny Pankrác, během výjezdů (4:00 - 8:00 hodin) vlaky po přejetí kolejové spojky pokračovaly po správné koleji.
od 31.10.2011
do 4.11.2011
v zastávce
Nuselská radnice
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Táborské ulici v prostoru zastávky Nuselská radnice umožňovala návrat z nesprávné koleje na kolej správnou během manipulačního jednokolejného provozu, mezi náměstím bratří Synků a Nuselskou radnicí, pro zatahující (18,00 - 3,00 hodin) vlaky vozovny Pankrác, během výjezdů (4,00 - 8,00 hodin) vlaky po přejetí kolejové spojky pokračovaly po správné koleji.
v ulici Na Zámecké levý ne Povrchová výhybka Californien v ulici Na Zámecké umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během manipulačního jednokolejného provozu, mezi náměstím bratří Synků a Nuselskou radnicí, pro zatahující (18,00 - 3,00 hodin) vlaky vozovny Pankrác, během výjezdů (4,00 - 8,00 hodin) vlaky po přejetí kolejové spojky pokračovaly po správné koleji.
od 30.4.2011
do 8.5.2011
mezi zastávkami
Pražská tržnice
Dělnická
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná na Bubenském nábřeží u zastávky Pražská tržnice sloužila k ukončení tramvajové linky 25 ve směru od Vltavské.
od 24.3.2011
do 23.4.2011
mezi zastávkami
Bulovka
Vosmíkových
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Zenklově ulici mezi zastávkami Bulovka a Vosmíkových sloužila k ukončení tramvajové linky 30.
od 23.10.2010
do 31.10.2010
mezi zastávkami
Bořislavka
Horoměřická
pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Evropské ulici mezi zastávkami Bořislavka a Horoměřická sloužila k ukončení tramvajových linek 8 a 26.
od 24.6.2010
do 1.7.2010
v zastávce Zborovská levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Lidické ulici v zastávce Zborovská sloužila k ukončení tramvajové linky 4, která po jeho překonání ve směru k Andělu pokračovala po nesprávné koleji do dočasně zřízené zastávky Anděl během rekonstrukce vrcholu křižovatky Anděl ústícího do Lidické ulice.
od 1.6.2010
do 1.7.2010
mezi zastávkami Motol
Krematorium Motol
pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Plzeňské ulici před zastávkou Motol sloužila k ukončení tramvajové linky 9 provozované nadále v půleném intervalu během rekonstrukce traťového úseku ke smyčce Sídliště Řepy.
od 30.9.2009
do 24.10.2009
mezi zastávkami
Na Groši
Hostivařská
levý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien umístěná ve Švehlově ulici před zastávkou Hostivařská sloužila k ukončení tramvajových linek 26 a 33 během rekonstrukce traťového úseku ke smyčce Nádraží Hostivař.
od 27.3.2009
do ?
mezi zastávkami
Malý Břevnov
Bílá Hora
pravý ne, přejezd nevyužíván osobními tramvajovými vozy Povrchová výhybka Californien umístěná v Bělohorské ulici mezi zastávkami Bílá Hora a Malý Břevnov sloužila k přejezdům štěrkovacího vozu DP Mostu a Litvínova ev.č.4, zapůjčeného pro zaštěrkování rekonstruované tratě, mezi oběma kolejemi, od místa deponie štěrku.
od 14.6.2008
do 8.7.2008
v zastávce Husinecká pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Seifertově ulici v zastávce Husinecká sloužila k ukončení tramvajových linek 9 a 26 během výměny panelů BKV mezi Lipanskou a Husineckou.
od 10.9.2007
do 2.10.2007
mezi zastávkami
Šumavská
Vinohradská vodárna
pravý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Korunní ulici u zastávky Vinohradská vodárna sloužila k ukončení tramvajové linky 10 během výměny panelů BKV mezi Vinohradskou vodárnou a Florou.
od 23.10.2006
do 29.10.2006
mezi zastávkami
Hlušičkova
Slánská
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Plzeňské ulici u zastávky Hlušičkova sloužila k ukončení tramvajových linek 4 a 9 během flikování tratě do Řep.
od 12.8.2006
do 26.8.2006
mezi zastávkami
Olšanská
Nákladové nádraží Žižkov
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Olšanské ulici u zastávky Nákladové nádraží Žižkov o trolejové pole blíže k zastávce než v roce 2004, sloužila k ukončení tramvajové linky 9 během druhé etapy rekonstrukce křižovatky Ohrada a první etapy rekonstrukce křižovatky Želivského.
od 6.6.2006
do 20.6.2006
mezi zastávkami
Divoká Šárka
Vozovna Vokovice
pravý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Evropské ulici u smyčky Divoká Šárka sloužila k ukončení tramvajové linky 36 během rekonstrukce kolejových oblouků smyčky Divoká Šárka.
od 1.9.2005
do 15.10.2005
mezi zastávkami
Vychovatelna
Okrouhlická
levý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Zenklově ulici u zastávky Vychovatelna sloužila k ukončení tramvajových linek 1 a 24 během rekonstrukce křižovatky Ke Stírce.
od 26.7.2005
do 1.9.2005
mezi zastávkami
Invalidovna
Palmovka
pravý ne Povrchová výhybka Californien umístěná v Sokolovské ulici u zastávky Invalidovna sloužila k ukončení tramvajové linky 24 během rekonstrukce křižovatky horní Palmovka.
od 1.7.2005
do 26.7.2005
mezi zastávkami
Divadlo Pod Palmovkou-Palmovka
levý ano Povrchová výhybka Californien umístěná v Zenklově ulici u zastávky Divadlo Pod Palmovkou sloužila k ukončení linek náhradní dopravy 35 a 36 během rekonstrukce části křižovatky dolní Palmovka.
od 8.3.2005
do 19.3.2005
mezi zastávkami
Obchodní dům Petřiny
Petřiny
levý ne Povrchová výhybka Californien položená v ulici Na Petřinách u smyčky Petřiny, během výměny jejích kolejových oblouků, k ukončení linky náhradní tramvajové dopravy 38.
od 31.1.2005
do 10.2.2005
mezi zastávkami
Jindřišská
Václavské náměstí
levý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien použitá v Jindřišské ulici u Václavského náměstí během rozsáhlé havárie vodovodního řadu v prostoru zastávky Václavské náměstí k ukončení linky náhradní tramvajové dopravy 39.
od 7.7.2004
do 14.8.2004
mezi zastávkami
Urxova
Invalidovna
levý ano Povrchová výhybka Californien v Sokolovské ulici u zastávky Invalidovna.
od 20.5.2004
do 30.6.2004
mezi zastávkami
Olšanská
Nákladové nádraží Žižkov
levý ano Povrchová výhybka Californien v Olšanské ulici u zastávky Nákladové nádraží Žižkov.
od 29.11.2003
do 20.12.2003
v zastávce Husinecká levý ne Povrchová výhybka Californien v Seifertově ulici v zastávce Husinecká.
od 4.10.2003
do 11.10.2003
mezi zastávkami
Jindřišská
Václavské náměstí
levý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien v Jindřišské ulici u Václavského náměstí.
od 20.9.2003
do 4.10.2003
mezi zastávkami
Hlavní nádraží
Husinecká
levý ne Povrchová výhybka Californien v Seifertově ulici u zastávky Husinecká.
od 5.8.2003
do 4.10.2003
mezi zastávkami
Václavské náměstí
Jindřišská
pravý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien v Jindřišské ulici u Senovážného náměstí.
od 20.7.2002
do 13.8.2002
mezi zastávkami
Osadní
Dělnická
levý ano Povrchová výhybka Californien v ulici Komunardů u zastávky U Průhonu umožňovala přejetí ze správné koleje na kolej nesprávnou během jednokolejného provozu v oblasti Ortenova náměstí u rekonstruovaného parovodu. S pomocí druhé spojky se vlaky vracely na správnou kolej.
mezi zastávkami
Osadní
Nádraží Holešovice
pravý ano Povrchová výhybka Californien v Plynární ulici u zastávky Osadní umožňovala přejetí z nesprávné koleje na kolej správnou během jednokolejného provozu v oblasti Ortenova náměstí u rekonstruovaného parovodu. S pomocí první spojky vlaky najížděly na nesprávnou kolej.
od 9.6.2001
do 15.8.2001
mezi zastávkami
Jindřišská
Václavské náměstí
levý ano, jednosměrně Povrchová výhybka Californien v Jindřišské ulici u Václavského náměstí.
od 10.4.2001
do 4.5.2001
mezi zastávkami
Trojská
Nádraží Holešovice
pravý ano Povrchová výhybka Californien v Partyzánské ulici u zastávky Nádraží Holešovice.
od 28.2.2001
do 21.3.2001
mezi zastávkami
Perunova
Orionka
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Korunní ulici mezi zastávkami Perunova - Orionka.
od 26.7.2000
do 26.8.2000
v zastávce Kotlářka levý ne Povrchová výhybka Californien v Plzeňské ulici v zastávce Kotlářka.
od 13.4.2000
do 27.4.2000
před zastávkou
Vítězné náměstí
od křižovatky Prašný most
levý ano Povrchová výhybka Californien ve Svatovítské ulici u zastávky Vítězné náměstí.
od 20.3.1999
do 8.5.1999
mezi zastávkami
Chodovská
Teplárna Michle
levý ne Povrchová výhybka Californien v Chodovské ulici u zastávky Chodovská.
od 30.7.1998
do 29.8.1998
v zastávce Kotlářka levý ne Povrchová výhybka Californien v Plzeňské ulici v zastávce Kotlářka.
od 6.6.1998
do 19.6.1998
mezi zastávkami
Orionka
Flora
levý ne Povrchová výhybka Californien v Korunní ulici mezi zastávkami Orionka - Flora.
od 28.6.1997
do2.8.1997
mezi zastávkami
Kavalírka
Klamovka
pravý ne Povrchová výhybka Californien v Plzeňské ulici u zastávky Kavalírka.
od 26.5.1997
do 14.6.1997
mezi zastávkami
Strašnická
Průběžná
pravý ano Povrchová výhybka Californien na svém působišti v ulici V Olšinách u křižovatky Průběžná.
od 14.8.1996
do 22.8.1996
mezi zastávkami
Kavalírka
Klamovka
pravý ne První využití povrchové výhybky Californien v Plzeňské ulici u zastávky Kavalírka.

Související články:
 Povrchová kolejová spojka Californien

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024